Tokiko publizitatea gora egiten ari da irratian
Atresmedia Radio eta Prisa Radiok argitaratutako txostenek tokiko enpresak irratien diru-sarrera nagusia izatera bueltatuko direla diote. Historian zehar hala izan bada ere, krisialdiak inbertsioa gutxitu eta publizitate instituzionala desagerrarazi zuen, tokiko inbertsioa minimo historikoetan utzita. Hauteskunde urtea izanda, adituek kanpainarekin lotu dute joera aldaketa hau, eta tokiko publizitatea indarberritzeko hilabete batzuk itxaron beharko ditugula ohartarazi dute.
Eguneko gaiak
«EH Bildu se sentiría muy cómoda en una pamplonada»
Eguneko gaiak
Athleticen «Unique in the World» esanahiak erantzun ozena jaso du
Euskal Herria
«Elkorok gure etxea zaindu du, beti etxeko jokatuz, oreka eta zentzu handia eskainiz»
Eguneko gaiak
«EH Bildu ha empezado a renunciar a reivindicaciones nacionales»
Eguneko gaiak