
Barakaldoko Antzokiko zuzendari Ana Lopezek eta Nafarroako Antzoki Sareko Iker Bengoetxeak arte eszenikoei leku eta ikusgarritasun handiagoa ematea defendatu dute. Euskal eszenari begiratuta, bat datoz, oparoa da eta talde berriak sortzen ari dira une oro.
Oier Guillan antzekigileak euskarazko ekoizpenak jarraitzen ditu gertutik eta zonaldez zonalde egoera aldatu egiten den arren, orohar, alde positibo bat eta alde negatiboago bat nabarmendu ditu, ekoizpen maila oso txukuna dela dio, baina ondoren guztiari leku bat eskeintzeko zailtasunak daudela.Nafarroan ezberdina da zonaldearen arabera euskal ekoizpenek duten lekua. Bengoetxearen esanetan handitu egin da kopurua azken urteetan baina oraindik ez dira asko euskara hutsean sorturiko lanak. Barakaldon lekua irabazten joan dira euskal ekoizpenak.
Ekoizpen bat publikoarengana iristeari dagokionean, Guillanek defendatu du kopurua ez dela haintzat hartu behar den elementu bakarra baina lanketa txukunak eginda publikoa fidelizatzea posible dela baieztatu du. Pandemiaren ostean antzokiak indarra irabazten ari direla eta lekuko ekoizpenak harrera ona izaten ari direla baieztatu du Lopezek.

La parte sindical y asindical de la Ertzaintza elevan el tono contra Lakua

Más de mil personas denuncian en Amurrio «el anacronismo» de la condena a Barbado y Zelaia

EP, abierto a favorecer la alcaldía de EH Bildu en diez municipios de Bizkaia y Gipuzkoa

Saint-Pée : un mois de réflexion face à la vente spéculative

EH Bildu es ya la segunda fuerza en el área metropolitana de Bilbo

Asiron destaca que no aceptará en Iruñea vías que excluyan al 27% del electorado

Telesforo Monzonen ‘Txikia’ abestia ereserki bilakatu dute Hazparneko errugbi jokalariek

Ignacio Ansorena Funtsa, Durangaldeko 10.000 irudi baino gehiagoren legatua
