Culture Zinemaldia 2022 «Si no entendemos que los desaparecidos son parte de nosotros estamos destinados al horror» Xole Aramendi 22.09.2022
Culture Zinemaldia 2022 David Cronenberg recibe el Premio Donostia: «El arte es el crimen» Xole Aramendi 21.09.2022
Culture Zinemaldia 2022 «Sexualitatearen gaiak inpaktua sortzen du eta ikusleak enpatizatu egiten du» Xole Aramendi 21.09.2022
Culture Zinemaldia 2022 «Perspektibarekin konturatuko gara zein ekarpen egin dion Kepa Junkerak gure musikari» Xole Aramendi 21.09.2022
Culture Zinemaldia 2022 «Gauzak erraz joan dira, zinema nola egin oso naturalki atera zait» Xole Aramendi 20.09.2022
Culture Zinemaldia 2022 Txema Areizaga, euskal zinemagintzaren habeak jarri zituen langile nekaezina Xole Aramendi 20.09.2022
Culture Zinemaldia 2022 ‘Forever’, cuando una pérdida humana arrastra con (casi) todo Xole Aramendi 18.09.2022
Culture Zinemaldia 2022 ‘Runner’, un drama intimista con el paisaje de la América Profunda como protagonista Xole Aramendi 17.09.2022
Culture Zinemaldia 2022 ‘El suplente’, konpromiso sozialari bai ala ez esateko bidegurutzea Xole Aramendi 17.09.2022
Culture Zinemaldia 2022 1978an Modelotik 45 presok egindako ihesa eraman du pantaila handira Alberto Rodriguezek Xole Aramendi 16.09.2022