Tokiko publizitatea gora egiten ari da irratian
Atresmedia Radio eta Prisa Radiok argitaratutako txostenek tokiko enpresak irratien diru-sarrera nagusia izatera bueltatuko direla diote. Historian zehar hala izan bada ere, krisialdiak inbertsioa gutxitu eta publizitate instituzionala desagerrarazi zuen, tokiko inbertsioa minimo historikoetan utzita. Hauteskunde urtea izanda, adituek kanpainarekin lotu dute joera aldaketa hau, eta tokiko publizitatea indarberritzeko hilabete batzuk itxaron beharko ditugula ohartarazi dute.
Topics of the day
El «lawfare» contra su pareja bloquea a Sánchez, que debe decidir qué hacer
Topics of the day
«Orrialdea pasatu nahi dute, aintzat hartu gabe errealitatea aldatu dela»
Topics of the day
«Ez digute utzi, baina Gazara iritsiko gara blokeoa haustera»
Euskal Herria
EUSKAL HERRIA DEFENDATUKO DUEN HERRI-UHOLDEA PIZTU DA
Topics of the day