‘Leioa Konecta’ ekimena abiatu dute, arrakala digitala murrizteko
Arrakala digitala murriztera bideratuta dagoen ‘Leioa Konecta’ programa jarri dute berriz martxan. Zalantzekin laguntzen duen aurrez aurreko zerbitzuak, besteak beste, lineako izapide administratiboak egiteko orientazioa eta tresna teknologikoen erabilera jorratzen ditu.

Leioako Udalak abian jarriko du berriro ‘Leioa Konecta’ urtarrilaren 20an, Bizkaiko kolektibo kalteberen arteko arrakala digitala hautsi eta tresna teknologikoak eta lineako zerbitzuak eskaintzen dituen udal ekimena.
‘Leioa Konecta’-k laguntza eta orientazio pertsonalizatua eskaintzen zaie herritarrei ingurune digitalera egokitzeko.
Astelehen honetatik aurrera, leioarrak aurrez aurreko formatuan itzuli ahal izango dira baliabide horretara, Errekalde plazako instalazioetan astelehen, asteazken eta ostiraletan; eta Langilerian, 64an, astearte eta ostegunetan. Bi tokietako ordutegia 09.30etik 14.00etara da goizez, eta 16.30etik 19.00etara arratsaldez.
Gizarte Politiken udal arlotik eskaintzen da zerbitzu hori, 946 510 002 telefonoaren bidez edo aurrez aurre aipatutako helbideetara joanda. Ez da beharrezkoa aldez aurretik izena ematea programan ezarritako ordutegian sartzeko.
Lehen hilabeteotan jorratuko dituzten gaiei dagokineztelefono mugikorren oinarrizko konfigurazioak dituzten erabiltzaileen laguntza, aplikazioen instalazioa eta kontuen berreskurapena izango dira nagusiki.
Hala ere, lineako administrazio-kudeaketak kontsultarako arrazoi nagusi bihurtu dira, baita erakunde publikoen app-ak deskargatzea, nortasun-agiria berritzeko izapideak egitea eta Gizarte Segurantzaren kudeaketak egitea ere, besteak beste.
Ia 500 erabiltzaile 2024an
Tresna teknologikoen erabileran, zerbitzu digitaletarako sarbidean eta lineako izapide administratiboak egitean orientazioa eta laguntza emateko helburuarekin sortua, lehen fasean, 2024ko martxoaren 4tik abenduaren 13ra bitartean, 496 erabiltzaile artatzea lortu zuen, 59 urteko batez bestekoarekin.
Parte hartzaileen profilak emakumeen proportzio handiagoa bat erakusten du (%65,52) gizonena baino (%34,48), eta pertsonako batez besteko arreta-denbora 31 minutukoa izan zen.
Kontsulten %90,93 aurrez aurre egin ziren, «eta horrek agerian uzten du laguntza pertsonalizatuak duen garrantzia oztopo teknologikoak gainditzeko», azpimarratu dute udal iturriek.
