NAIZ

Iragarleak Twitterrera itzul daitezela eskatu du Muskek, diru-sarrerak gutxitu ondoren

Elon Musk berriro saiatu da enpresak konbentzitzen Twitter erabil dezaten beren publizitate iragarkietarako. Publizitatea %71 jaitsi zen abenduan eta 30 iragarle nagusietako 14k sare soziala utzi zuten enpresariak erosi ondoren.

Azken 24 orduetan jakitera eman diren datuen arabera, Twitterreko publizitatea %71 jaitsi zen abenduan.
Azken 24 orduetan jakitera eman diren datuen arabera, Twitterreko publizitatea %71 jaitsi zen abenduan. (Samuel CORUM | FOKU)

Elon Musk Twitterren dituen jarraitzaileen kopuruaz eta bere ospe pertsonalaz harro agertu zen asteazken honetan, eta, aldi berean, berriro eskatu zien enpresei sare sozialera itzultzeko, publizitateko diru-sarrerek behera egin dutela ikusi ondoren. Tesla auto elektrikoen fabrikatzailearen emaitzak eztabaidatzeko finantza analistekin egindako telekonferentzia batean egin zituen adierazpenak Muskek.

Twitterren egindako iruzkin politiko polemikoek Teslaren irudiari zer kalte egiten dion galdetuta, enpresariak erantzun zuen ez dela enpresaren irudia kaltetzen ari baizik eta fabrikatzailea hazten ari dela. Gainera, nabarmendu zuen 127 milioi jarraitzaile dituela sare sozialean.

«Hazten jarraitzen du, nahiko azkar. Horrek esan nahi du oso ezaguna naizela. Agian ez naiz batzuentzat ezaguna, baina gehienentzat bai», adierazi zuen Muskek. Ondoren, Twitterren kontrola 44.000 milioi dolarrengatik hartu zuen enpresariak enpresak sare sozialera itzultzea beharrezkoa dela azpimarratu zuen.

«Uste dut Twitter oso indartsua dela Teslaren eskaria handitzeko, eta Twitter gehiago erabiltzera animatzen ditut konpainiak», arrazoitu zuen Muskek. Azken 24 orduetan jakitera eman diren datuen arabera, Twitterreko publizitatea %71 jaitsi zen abenduan.

Joan den urtarrilaren 17an, Muskek automobil-fabrikatzaileei eta beste konpainia batzuei Twitterrera itzultzeko deia egin zien, konpainia erosi zuenetik publizitateko diru-sarrerak nabarmen jaitsi zirelako sare sozialean.

Automobilaren sektoreko konpainiak, hala nola General Motors, Ford eta Jeep, Twitterren iragartzeari utzi zioten 2022ko azaroan Muskek enpresaren kontrola hartu eta gutxira.

Pathmatics ikerketa enpresak jakitera eman duenez, Muskek Twitter bereganatu ondoren, 30 iragarle nagusietako 14k sare soziala utzi zuten.