Publizitate inbertsioak gora egin du lehen hiruhilekoan
Infoadexek argitaratutako datuen arabera 898,9 milioi euro inbertitu dira publizitatean, 2014an baino %8,4 gehiago. Telebista da nagusi, inbertsioaren erdia baino gehiago jasota (472 milioi euro). Atzetik, egunkariak eta irratiak daude, 125 eta 84 milioiekin hurrenez hurren. Zifrek gora egin badute ere, inbertsioa era irregularrean banatzen da: Mediaset eta Atresmediak 200 milioi inguru jaso duten bitartean, telebista autonomikoek 31,4 milioi lortu dituzte.
Sujets du jour
EHKS REIVINDICA «EL PODER OBRERO»
Sujets du jour
«Mis padres me inculcaron que sin trabajo el talento no sirve para nada»
Gaurkoa
Manual para crear «alarma social»
Sujets du jour
Morbo, perplejidad y ciertas notas de decepción en Nafarroa
Sujets du jour