Publizitate inbertsioak gora egin du lehen hiruhilekoan
Infoadexek argitaratutako datuen arabera 898,9 milioi euro inbertitu dira publizitatean, 2014an baino %8,4 gehiago. Telebista da nagusi, inbertsioaren erdia baino gehiago jasota (472 milioi euro). Atzetik, egunkariak eta irratiak daude, 125 eta 84 milioiekin hurrenez hurren. Zifrek gora egin badute ere, inbertsioa era irregularrean banatzen da: Mediaset eta Atresmediak 200 milioi inguru jaso duten bitartean, telebista autonomikoek 31,4 milioi lortu dituzte.
Euskal Herria
ETA reconoce el daño causado en una «declaración solemne»
Eguneko gaiak
Abecedario de una campaña con grandes titulares y letra pequeña
Eguneko gaiak
EH Bildu vence con solvencia en el escenario del duelo más enconado
Eguneko gaiak
Salto histórico de EH Bildu y apuros para un PNV que dependerá del PSE
Eguneko gaiak