Tokiko publizitatea gora egiten ari da irratian
Atresmedia Radio eta Prisa Radiok argitaratutako txostenek tokiko enpresak irratien diru-sarrera nagusia izatera bueltatuko direla diote. Historian zehar hala izan bada ere, krisialdiak inbertsioa gutxitu eta publizitate instituzionala desagerrarazi zuen, tokiko inbertsioa minimo historikoetan utzita. Hauteskunde urtea izanda, adituek kanpainarekin lotu dute joera aldaketa hau, eta tokiko publizitatea indarberritzeko hilabete batzuk itxaron beharko ditugula ohartarazi dute.
Eguneko gaiak
El «lawfare» contra su pareja bloquea a Sánchez, que debe decidir qué hacer
Eguneko gaiak
Su equipo le pide a Sánchez que no ceda, Feijóo augura que «se hundirá»
Eguneko gaiak
«Orrialdea pasatu nahi dute, aintzat hartu gabe errealitatea aldatu dela»
Eguneko gaiak
«Ez digute utzi, baina Gazara iritsiko gara blokeoa haustera»
Euskal Herria